15 september 2015

Beste partijgenoten,

Onze PvdA  afdeling Delfzijl heeft sinds 18 mei jl. een nieuw bestuur!

Het nieuwe bestuur wordt gevormd door:

Janny Volmer ( voorzitter)
Tet Luursema ( secretaris)
Tjaard Moedt ( penningmeester)
Anna Meijerhof ( bestuurslid)
Cisca Van Meerendonk blijft webmaster en Tineke van der Molen en Evert Mulder zijn actief als ondersteuners van het nieuwe bestuur.

Sinds het nieuwe bestuur op 18 mei werd geïnstalleerd, is het enthousiast aan de slag gegaan. Op de goedbezochte ledenvergadering werd, behalve het kiezen van een nieuw bestuur, ook gesproken over verbetering van de  samenwerking tussen de afdelingen Delfzijl, Appingedam en Loppersum en het onderzoeken van een fusie tussen deze afdelingen. Met de aankomende herdindeling van gemeenten lijkt dit een logische stap. De aanwezige leden hebben het nieuwe bestuur dan ook toestemming gegeven bovenstaande te onderzoeken.

Ook hierin zijn de eerste stappen gezet. Namens het bestuur van de afdeling Delfzijl zijn Janny Volmer ( voorzitter ) en Evert Mulder ( bestuurs – ondersteuner ) de afgevaardigden.

Een volgende activiteit, waar het bestuur zich op dit moment mee bezig houdt, is het organiseren van een ledenvergadering.

Deze zal worden gehouden op maandag 16 november 2015 in de Molenberg.

Aanvang 19.30 uur.

We hebben onze nieuwe burgemeester Gerard Beukema gevraagd om kennis te komen maken met de afdeling en hij heeft gezegd hier van harte toe bereid te zijn! Naast kennismaking wil hij ook graag met jullie in gesprek over verschillende onderwerpen. Nadere info en het exacte programma volgen later. Noteer deze datum dus vast want we hopen op een grote opkomst. Het nieuwe bestuur vindt het van groot belang om regelmatig in gesprek te gaan met de leden en te inventariseren wat er allemaal leeft, wat de leden belangrijk vinden en hoe het bestuur hier mee aan de slag kan gaan.

Voor vervoer naar de Molenberg kan worden gezorgd.

Bel in dat geval even met Tet Luursema ( 06-34844206) of Janny Volmer( 0596-616380)

Het nieuwe bestuur wil vanwege portokosten graag zoveel mogelijk corresponderen via de mail. Volgens onze lijst zijn er nog veel leden zonder mailadres. Mocht je inmiddels wel over een mailadres beschikken en deze is nog niet bij ons bekend, graag even doorgeven aan de secretaris (adresgegevens onderaan deze nieuwsbrief)

Alvast heel erg bedankt voor de moeite.

Voor meer informatie over onze partij kun je terecht op de site van de afdeling:  https://delfzijl.pvda.nl/

Vriendelijke groet, namens het bestuur,

Tet Luursema (secretaris)

Zadelmakerij 14