Door Redactie op 28 april 2017

Speldje 50- en 25- jarig lidmaatschap

Twee trouwe leden van de Partij van de Arbeid hebben vandaag het speldje voor hun 50- en 25- jarig lidmaatschap ontvangen.

Mevrouw Talens-Meeuwissen woont met haar man in de Wilhelminaflat, hun paradijs, zoals ze het zelf noemt. Zij volgt de PvdA op de voet en stuurde na de teleurstellende verkiezingsuitslag een mail naar Lodewijk Asscher met de oproep om de moed niet te laten zakken. Het komt echt weer goed met de PvdA, is haar stellige overtuiging.

Mevrouw Zijlstra-Scheerhorn werd 25 jaar geleden lid. Haar man was Martin Zijlstra, hij was jarenlang tweede kamerlid voor de PvdA. Zij zet zich al jaren in voor de opvang en integratie van statushouders door het geven van taallessen. Mevrouw Zijlstra-Scheerhorn woont al veertig jaar naar volle tevredenheid in Woldendorp.

Op de foto speldt Ciska van Aken (voorzitter PvdA lokaal DAL) bij mevrouw Talens-Meeuwissen de speld voor het 50 jarig jubileum op.